Jag gråter dag och natt, jag kan inte sova. Jag är knäsvag för dig, ett liv utan dig är inget liv.


Mitt hjärta tappar en bit av styrkan, varenda gång jag känner att du längre kanske inte finns mer hos mig händer det.
Saknaden kommer finnas där för alltid, hur f*n ska man kunna glömma en person som jag har älskat i mer än 2 år och gör det ännu?
Vi hade allt, vi fällde upp vår sköld när vi fick problem och tog oss igenom dom, ingenting stod i vägen för oss, men nu står vi utan varandra och jag är maktlös, det vilar i dina händer nu.
Det enda jag kan göra är att hoppas och visa min kärlek till dig, jag har bett till gud om hjälp, för jag vet att jag förtjänar ännu en chans, En chans som är den sista.

Du vill inte vara utan den du älskat så mycket i 2 år, det vet jag. Men du låter din hjärna styra för mycket över ditt hjärta som vet vad som är rätt.
Din hjärna tror att det kommer bli som innan, men det lovar jag med hela mitt liv att det blir det inte igen, om jag så ska ställa mig på det högsta berget och skrika ditt namn så alla kan höra mig, jag gör allt, vad kräver du mer av mig?
Allt jag sagt ångrar jag med stor sorg, det var något jag aldrig menade.
Alla säger att det finns så många andra att förälska sig i, men det finns ingen annan för mig för i mitt hjärta har redan ristat in ditt hjärta.
Min själ faller sönder till små smulor och orken försvinner, utan dig är jag ingenting, det är dig jag vill leva med, du är min livskamrat. Snälla, ge det en chans till och därmed den sista.





Hur skulle det se ut utan dig?

Om du inte vill ha mig igen, finns det någon som kan radera min saknad?
För jag kan helt enkelt INTE glömma dig... Förlåt mig :'( 


Allt jag gör för dig nu kallas för äkta kärlek det säger många, alla jag frågat. Snälla se det :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0