Jag bara väntar.....

Jag bara väntar på att du ska komma och knacka på min dörr, omfamna mig som aldrig förr jag säga; Klart vi inte ska sluta såhär, vi försöker igen älskling.

När du nästan kallade mig älskling i telefonen fick jag kämpa tillbaka tårarna som är av blod som kommer från hjärtat.

Jag gråter dag som natt, jag oroar mig för vad du vill, jag är nervös för att förlora dig, jag mår illa för jag inte kan äta, jag är trött för jag inte kan sova, mina höfter gör ont för jag har spänt mig så mycket, Men det pirrar så mysigt i magen varenda gång jag tänker på dig.Jag kommer aldrig skaffa någon mer än dig, jag lovar dig, det gör jag inte. Om jag inte får dig tillbaka så kommer jag ägna tid åt djur för det är det jag älskar efter dig. DU är den som betyder allt för mig. Jag sitter halv 5 på morgonen och bara vill till dig, det är kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0