Godkväll/natt

29 November, 00:10

Idag så har vi varit i malmö jag, mamma och mormor och julhandlat lite grann :) vi har köpt en julklapp till mathilda som hon kommer bli jätte glad för! :) vi rände runder i princip hela själva centrumet för affärerna, från halv tio-kvart i tre. Hade jätte ont i fötterna men det gick hihi. Vi åt på ingelstad kalkon, det var säkert 10år sen jag åt på en av deras restauranger och där är sjukt god mat. Jag och mormor skulle åka pariserhjulet som stod på torget men det kostade 75kr och jag var lite mesig xD. Sen fikade vi med, jag drack en jordgubbs mer för jag var fortfarande dö mätt. Jag köpte metallfärgade tejp rullar, klistermärken, glitterpennor, mönstersax och någon sorts av hårband så man slipper allt hår i vägen för ansiktet. Försökte julpynta med det jag köpt förutom hårbandet men det gick inte så bra. Nu är det som såhär att jag saknar hampus sjukt mycket fortfarande och är jätte ledsen och orolig för jag är ovetande om vad han vill. Jag gick runt med nervositet i malmö för hans lillasyster sa att han var där. Gick stel som en pinne och ville bara hem. Jag hoppas detta är en svacka som alla har. Alla behöver en paus från varandra någon gång i livet. Detta kommer bli en nystart på vårt förhållande igen med nya energier, krafter och massa av kärlek med måtta tror jag, jag hoppas det. Jag skulle kunna falla ner på knäna för honom och be om böna och berätta hur mycket jag tänker ändra mig. Jag hoppas han säger till mig: Vi kan försöka igen men bara på ett villkor, att du tar tabletterna så vi inte bråkar dom här småbråken. Ja eller något liknande. Jag har tagit tabletterna nu sen onsdags och det funkar bättre än någonsin. Hoppas hampus ser det också så vi kan börja om på nytt men försiktigt. Förlåt hampus för allt jag har gjort mot dig. För att jag jämnt har låtit mycket gå ut över dig, och att jag antagligen har sårat dig. Det har du inte förtjänat någonstans. Jag vet inte vad jag ska säga men jag ber och bönar om en allra sista chans. Jag lovar dig, jag LOVAR att jag ändrar mig igen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0