En av dom värsta dagarna i hela mitt liv.

Jag vaknade imorse och var jätte trött. Jag tittade på min mobil och klockan var typ tidigt, bara pappa hade ringt och det fick mig att må ännu sämre och ännu tröttare så jag somnade om igen. Jag vaknade runt middagstid och var helt snurrig av alla tankar som finns inuti mitt huvud just nu. Allting är bara som en värld full med tjock dimma. Jag gick upp och tog en macka plus min medicin och bara väntade på ingenting. Tillslut så ringde Emelie och frågade om jag ville hänga med och rida i Bjärnum, yäy! Någonting att hitta på :) Det var super roligt att rida förutom att det regnade lite grann på oss. Sen åkte jag hem och tog det lugnt en stund, sen åkte jag till stallet och skulle ta in hästarna. Jag rengjorde min sadel också för den var helt enkelt inte svart.. Sen efter det åkte jag hem och satte mig vid datorn och bara tänker, nu sitter jag här och bara vet inte.. vet inte vad jag ska ta mig till.. alla tankar är som finns i mitt huvud nu gör mig.. jag vet inte vad som händer egentligen, det känns som om allt som har varit är precis som om en dröm jag nyss har vaknat ur. Jag kan inte riktigt förstå det. Jag har varit hemsk mot många, ja egentligen alla. Mitt hjärta slits i stycken och jag vill bara härifrån, jag grips av panik, benen viker sig och jag bara gråter och gråter och gråter. Mina kinder svider av alla tårar som har forsat ner. Just nu kan jag inte gråta, inte vara glad, inte vara arg, nu för tillfället kan jag bara va', med alla tankar, som finns...


Oh, my love it makes me sad.
Why did things turn out so bad?
Was it just a dream, everything we did, everything we had?

Baby, give me one more
Dance while the music still goes on
Dont think about tomorrow
Dance and forget our time is gone
Tonights a night we borrow.
Lets make it a memory, a night of our own
A thing to remember when were all alone
So dance, its our way to say goodbye

Yes, all we have to do is
Dance while the music still goes on
This is no time for crying
Dance, dont you hear them play our song
God knows that weve been trying
But we didnt make it cause nothings the same
We just couldnt help it, nobodys to blame
So dance while the music still goes on
And let it be our last goodbye

Yet it seems to make me sad.
Why did things turn out so bad?
Was is just a dream, everything we did, everything we had?

Baby, give me one last
Dance while the music still goes on
Just like the night I met you
Dance and believe me, when youre gone
You know I wont forget you
Our love was a snowbird, its flying away
You tell me its over, what more can I say?
So dance while the music still goes on
Its gonna be our last goodbye, I promise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0